Meny
Våra tjänster
Låna pengar
Kort och betala
Spara och placera
Pension
Försäkringar
App, internetbank och BankID
Händelser i livet

Hjälp att logga in

Vill du logga in i appen eller internetbanken? Då behöver du legitimera dig digitalt, exempelvis med Mobilt BankID eller säkerhetsdosa.

Tre personer sitter vid ett bord och med skisser, färgprover, dator, kaffe och mobil

Skaffa Mobilt BankID

Med Mobilt BankID kan du snabbt och säkert logga in i vår app och internetbank (Swedbank eller din sparbank). Du kan även logga in hos vårdcentralen, Skatteverket, CSN, de flesta företag och nästan alla myndigheter.

När du loggar in på annan enhet

Ska du logga in i internetbanken eller i vår app med BankID på annan enhet? Då behöver du använda en QR-kod för en ökad säkerhet och minskad risk för bedrägerier. Inloggning med QR-kod säkerställer att du är fysiskt närvarande vid den enhet som du loggar in på.

Om du saknar dosa eller annat aktivt BankID

Om du saknar du säkerhetsdosa eller annat aktivt BankID - till exempel Mobilt BankID på annan enhet - är du välkommen att besöka ett bankkontor. Vi hjälper dig att beställa ett Mobilt BankID och komma igång.

Utbetalning av elstödet

Vill du anmäla ditt bankkonto till vårt kontoregister för att få utbetalning av elstödet? Har du frågor om hur det går till? Vi har samlat all information du behöver på vår sida för kontoregistret.

Frågor och svar

Kontakta oss

Digital Support

Vi finns här för dig dygnet runt, året om.

BankID support

Frågor om BankID? BankID support hjälper dig alla dagar 07-23 med undantag för storhelger.

Kontor

Välkommen in till något av våra kontor.